آقای تابستان

آقای تابستان

برجستگیهای روزانه
آقای تابستان

آقای تابستان

برجستگیهای روزانه

در مسیر آموزش

توی چن تا دوره ای که پول دادم و شرکت کرده ام تا الانش به جز محمد که شاهکار فروش تو ایسنتاگرامه و خداییش پسر بامعرفت و باسوادیه خودشم میدونه دنبال چیه میگرده بهتریناشو به ما میگه

داود و سجاد علی که خوب تو پاچه میکنن دمدمی و وراج ان(خخخخ یعنی خودمم اینجوریم؟)یونگ میگه که اگه از کار یا اخلاق کسی بدت میاد و چندشت میشه اون اخلاق خودته خخخخخخخخ

دیشب و امروز س مثه بعضی وقتا که کاری و بهش میسپارم میره خوب میگرده امروز دوتا پک برام پیدا کرد محشر و بصرفه

بهش میگم سین اینقد که تو کارهای اجرایی حرف گوش کن هستی یه تکونی بده تو عواطف هم اوکی شیم

از بس حساسه این پسر

اون از هدی که دعوامون شد اخرش گفتم به تخمم دیگه خبری نیس

اون از سحر که رفت تو کار املاک هر چی زور زد محلش ندادم

اون از سمیرا که گفت تو اصن تو فکر خواستگاری نبودی و رفت

اون از نرگس که برا دوس پسرش رفتم کار پیدا کنم رفت دانشگاه و حاجی حاجی مکه

اون از فریبا که معلوم نشد من شمارشو گم کردم یا اون یا جفتمون

اونم از دختر بیرجندیه که با دوست خوشگلش معلوم نیس کجان لامصب دوستش خیلی خوشگل بودا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد