آقای تابستان

برجستگیهای روزانه

آقای تابستان

برجستگیهای روزانه

الکی

••من هنوز...گاهی یواشکی خواب تو را میبینم...یواشکی نگاهت میکنم...صدایت میکنم...بین خودمان باشد...اما من...هنـــــوز،،یواشکی،،


••یاد توهیچ گاه از بین نمیرودبلکه از سطری به سطری دیگر منتقل می‌شود...


و چه احساس نجیبیست
که با دیدن تو
طلب عشق ز بیگانه ندارم هرگز …


مهم نیست دور باشی یا نزدیک از رو به رو بیایی یا که روی بگردانی از من ...ماه را از هر طرف که ببینی همان ماه است





رقص اسکیتی

آدمهاے خوب
مثل عطرهاےِ خوب مے مانند

به قدری خوب هستندڪه همیشه
یادشون به آدم حسِ خوبے مےدهد

حتی اگر ازاین آدمها دور باشی...

زندگی بوی
خوش نسترن است
بوی یاسی است که
گل کرده به دیوار
نگاهِ من و تو
زندگی خاطره است
زندگی خنده یک
شاپرک است بر گل ناز
زندگی رقص دل انگیز
خطوط لب توست


اسکیت روی یخ همراه با حرکات ناموزون خخخ

آیا ورزش محسوب میشه؟

یا تن آرامی؟؟؟خخخ چ اصطلاحی!!!

ما نرها چرا اینقد تمرکز می کنیم روی پنجاه کیلو به اضافه یه تکه پارچه

دکتر انوشه میگفت وقت خواب پاشو

کناریتو نگاه کن

مثه خرس خوابیده

لبهای شتری اش

و خرو پوف پی در پی

تو عاشق یه مشت خلط و خونی

بجز اون چی داره؟؟

کچل نیس ک انوشه؟هس؟اگه هس ک خدایی موهاشو الکی نریخته

الان بگن همه ادما رو جمع کنید بیارید

بگن مثه امتحان میخواهیم ببینم کی چی داره که اینهمه ابر و باد و مه خورشید و فلک ورا برایش چرخاندیم چه افتخاری کسب کرده اید

ما بازی گوشی نکردیم

ما رو به اسم زندگی فریب دادند

کودکی مان را دزدیدند

اواره کردند


54 روز بی تعطیل

تلگرام بازه و دارم آهنگها و ویدیوها را می بینم

میخواستم تا سحر بیدار بمونم

یادم اومد فردا برای من تعطیل نیس

حتی روز عید هم تعطیل نداشتیم

حیف که نمیشه خیلی چیزا رو نوشت


تعطیلی لازم دارم

ولی از یه طرف هم نمیشه

رقص جمیله چقد بامزه است

میگن ملکه رقص

خداییش برای اون موقع اره

ولی الان یه مشت حرکات درهم و آشی

موفرفری

موفرفری طلایی آبشاری روی دوش چرا اینقد جذابه

راست گفتی #سهراب
دلخوشی ها کم نیست ،
مثلِ یک سفره ی باز
تکه نانی حلال
مادری دلخوشِ فرزندانش
و لبخند پُر مهر پدر
آری دلخوشی ها کم نیست..

جمعه مانند
دلبریهای زنانه است
جمعه بوی خانه مادربزرگ
رامیدهد
جمعه عطرنان تازه
دست پدربزرگ است
جمعه شبیه دورهمی
فامیل است
جمعه چشم انتظاری
عاشقانه است
جمعه یادگارخاطرات شیرین است

پیر شدیم ولی بزرگ نه

WE ARE OLD
BUT
STILL
LIKE
A CHAILD