آقای تابستان

آقای تابستان

برجستگیهای روزانه
آقای تابستان

آقای تابستان

برجستگیهای روزانه

بد ذات پنداری با مونث و فاسقش

تازگیا برمیگردم و عقبه رفتارهای گذشته را می بینم

اینهمه رفتار گذشته که در قالب زندگی "اردوگاه کار اجباری"شبیه سازی شده بود

و تاثیر رفتار دیگران بر شخصیت و روان آدمی

مولوی خوب گفته:

در جهان هر چیز چیزی جذب کرد

گرم گرمی را کشید و سرد سرد

 قسم باطل باطلان را می کشند

 باقیان از باقیان هم سرخوشند

 ناریان مر ناریان را جاذب اند

 نوریان مر نوریان را طالب اند

 خوب خوبی را کند جذب این بدان

 طیبات و طیبین بر وی بخوان

یاد گرفته ام برای اصلاح و بهبود زندگی میشه کارهای ساده تری در پیش گرفت

کم هزینه

کوتاه تر

عاشقانه تر

کافی است عین چند ماه اخیر خوبی بقیه رو درک کنی

قبلنا هر وقت کسی حرفی میزد بلافاصله جواب میدادم و فکر میکردم بهترین کار و عکس العمل را میکنم.

ولی به قول محمد الان چند ثانیه مکث میکنم و جوابهای پخته تر و کم تنش تری میدم

پسره میگه این خانم ر بخاطر مغرور بودنت برای اون هار شده و داره هی زیر ابتو میزنه

البته نتیجه و ضرر اینئ کار برای اون بیشتره و پستشو از دستش میگرم و درش میذارم ولی

حیف وقت من هست که برای اون و عقده هاش مصرف کنم

از اولش هم بهش هم محل نداده ام و نخواهم داد

به قول فریبا این قیافه خیلی جدی و مردانه من به مذاق ایشون و فاسقش خوش نیامده

میرم برای مراحل بهتر و پر سودتر

اصن ک  و ن لقش و اون فاسقش

ضعف شخصیتی باعث سخن چینی و بدذاتی فرد میشه

اینهم مثل بوی گند بودنش تو زندگی یه دوزی نیازه

ما هم صبور باقل عالق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد