آقای تابستان

آقای تابستان

برجستگیهای روزانه
آقای تابستان

آقای تابستان

برجستگیهای روزانه

دلیل بدبیاری و خوش شانسی آدما

تکرار شنیدن یا دیدن هر چیزی یا تکرار به دفعات یک گفته،یک جمله ،یک انگ و برچسب شخصیتی باعثقابل قبول شدن آن وتبدیل به باور شخصیتی میشود.

مثل نشستن با افراد خاص

بودن در یک جمع

بودن با ثروتمندان

بودن با اراذل

بودن با افراد عیاش

بودن با خر خوان ها

بودن با افراد فحاش

بودن با افراد دختر باز

بودن با افراد ورزشکار

بودن با افراد فوتبالیست

بودن با افراد نخبه

بودن با افراد خلاق

مثل قرار دادن زغال خاموش در کنار زغال های گداخته است

به مرور باعث تغییر هویت باورها و اعتقادات درونی شخص میشود.

میخواهی دنیا رو تغیربدی از درون خودت شروع کن

باور های غلطی چون:

من هیچ وقت توان مالی و ثروت مورد نیاز را برای خرید خانه رویایی خود ندارم.

من هیچگاه نمی توانم خانواده خود را از نظر مالی تامین کنم.



لیست باورهای محدود کننده:

من همیشه شکست میخورم

من که شانس ندارم

من میدانم که نمی‌شود

این حرفا مال توی فیلم ها هست

من توانایی انجام این کار را ندارم

من میدونم موفق نمی شوم

و غیره



باورهای محدود کننده همان والد ذهن ما هستندو همان افکاری هستند که از بچگی به غلط به ما القا شده و تا بزرگسالی با ما هستند مانند این مثال که آدم های پولدار همگی خلافکارند و بسیاری مثال های دیگر. تمرینات تغییر باور یکی از مهم ترین کارهایی است که شما باید در راستای ثروتمند شدن انجام دهید. اجازه ندهید هیچ چیز مانع شما شود. هر مانعی را از سر راه بردارید. اگر در همین لحظه اتفاقی افتاده که شما را مکدر کرده و ذهن شما را منفی کرده است باید آگاه باشید که این انتخاب شماست که منفی باشید. در حالی که می توانید از آن موضوع با افکار و باورهای مثبت عبور کنید و اجازه ندهید شما را درگیر کند. اگر جلوی افکار منفی را نگیرید و اجازه دهید در شما رشد کنند باعث می شود این افکار به شدما صدمه وارد کنند.


انسان های ثروتنمد فرصت مصاحبه و صحبت در مورد راه های کلیدی ثروتمند شدن را ندارند و همچنین به دلیل سیاست هایی که در دنیا حاکم است این افراد تمایلی به صحبت در مورد این راز ها ندارند. شما باید اصولی را یاد بگیرید که درست مثل قطب نما عمل کنند و صبح که از خواب بیدار می شوید یک سری علامت وجود دارند که باید این ها را روبروی خود قرار دهید. تا شب که دوباره از سر کار بر می گردید با خود می گویید من کار زیادی انجام ندادم اما پول زیادی به دست آوردم. زمانی که در مسیر درست قرار بگیرید و راه درست را بیابید. دیگر به راحتی از این مسیر خارج نمی شوید. زمانی که ذهن شما در قالب درست قرار بگیرد و موفقیت را با تمام وجود تجربه کنید دیگر از این مدار خارج نخواهید شد. ثروت، لذت و آرامش در رودخانه زندگی جاری است فقط کافی است آن ها را ببینید و با تمام وجود از آن بهره ببریدو باید خودتان بخواهید تا ببینید. افراد مثبت در هر چیزی زیبایی ها را می بینند. و همین نکته به آنها کمک می کند تا از پس مشکلات بر بیایند. ولی بر عکش انسان های منفی، همیشه به دنبال دیدن منفی های زندگی هستند و از این همه زیبایی جهان غافلند. باورهای ثروت آفرین به راحتی به دست نمی آیند و اولین قدم برای رسیدن به آنها تلاش برای مثبت بودن است.





در جهان هستی بی نهایت نعمت و ثروت وجود دارد.
ثروت در جهان هر روز بیشتر می شود.
من یک آهنربای پول هستم.
موقعیت ها و شرایط ثروتمند شدن هر روز بیشتر می شود.
معنوی ترین کار دنیا ثروتمند شدن است
خداوند از انسان های ثروتمند حمایت می کند
همه افراد ثروتمند انسان های خوبی هستند
من دست به هر چیزی بزنم طلا می شود.
پول درآوردن برای من مانند آب خوردن است.
جهان پر است از پول و فراوانی ابتدا باید از درون خود شروع کنید و قالب های ذهنی غلط را از خود دور کنید. باید باور کنید که می شود با تلاش زیاد تا چند سال دیگر زندگی شما دچار تحولی عظیم شود و برای آن تلاش کنید. در راستای ارزش های خود در زندگی قدم بردارید تا شادی به زندگی شما بازگردد. شما هم به اندازه هر انسان ثروتمند و موفقی در این دنیا حق لذت بردن و شاد زندگی کردن را دارید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد