آقای تابستان

آقای تابستان

برجستگیهای روزانه
آقای تابستان

آقای تابستان

برجستگیهای روزانه

شفا

به لطف آفریدگار و الهامات سرشار از سلامتی اش الان متوجه شدم که درد بازوی چهار ساله که خواب بر من حرام کرده بود در اثر نوشیدن این مایع سلامت افزا از من رفع شده است و بر خلاف الهای متمادی که شبها زبانم صورتم بازوم بی حس و دردناک میشد در کمتر از دو هفته با نوشیدنی شفا بخشش بهبودی یافتهام

افریدگار مهربان را بخاطر این نعمت آشکار و سایر نعمت هایی که دارم ولی قادر به شمردنشان نیستم شکر میگذارم و بسی خوشحالم که با این درمان طبیعی بدون توجه به درمانهای شیمیایی بالاخره سلامتی مزید حاصل شد.

امنیت و سلامت

خدارا شپاسگزارم

نظرات 1 + ارسال نظر
قره بالا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1402 ساعت 10:30 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

چی بود این نوشیدنی سلامت افزا؟

میام عرض میکنم خدمتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد