آقای تابستان

آقای تابستان

برجستگیهای روزانه
آقای تابستان

آقای تابستان

برجستگیهای روزانه

هنر رندانه به تخم گرفتن

اوووم

وبلاگ نویسی هم ابزار خوبی است برای تلف کردن ثانیه های عمر گرانبها و نایاب

چیزی مینویسی میذاری میری

نه کسی میشناسدت

نه کسی را میشناسی

یه جاده فرضی خیالی

که همه میان و رد میشن و اینکه کسی توجهش به آثار نفرات قبلی جلب بشه میگذره میره

با این تفاوت که پدر و مادر این سامانه بلاگری معلوم نیست کی هست

ولی مشخصا توی آلمان است و از میل سخن گفتن انسانها استفاده میکند . از تبلیغات در لابه لای اثار و نوشته هایشان پول در میاورد و خرج تخمهایش میکند تا جوجه شوند

ق ق ق ق ق ق

این نشان میدهد میتوان بدون اینکه دغدغه انسانها را داشت از درد و رنج و نیاز آنها رفاه بدست آورد

پی دی اف کتابهای نوجوانی ام را یکی یکی پیدا میکنم و دانلود میکنم

میخونم خیلی حس شیرین نوستالژیکی بهم دست میده

کلیله ودمنه

دیوان رباعیات عطار

خسرو شیرین

شاهزاده با موهای طلایی

هفت عروس برای هفت برادر

شکار عقاب پیر

و 80 کتاب داستان جیبی دیگر

خیلی خوبه که کسی نیس

و خیلی خوبه که توضیحی هم لازم نیس بدهم که چرا دوست داشتم والان هم دوسشان دارم

پسرشیطونی که از اول راهنمایی قراربود دانشمند بزرگی شود ولی خوشحال است که نشده است.

من جذابیت درونی و کنجکاوی کودکی ا را دوست دارم.

وقتی اول دبیرستان بودم مسابقه مقاله نویسی بود در مورد کاربرد کامپیوتر در زندگی انسانها

اون موقع کامپیوتر نقشش فقط تو باجه بانک بود تا به جای نوشتن دستی پرفراژ ماشینی روی فرمها انجام دهد.

مقاله من تو شهرستان تقدیر نامه گرفت

هر چند بعدها هر چی تقدیر نامه و لوح و مدرک دوره  داشتم آتیش زدم

هنوزم از این کارهام به خود مغرورم

جایی که هیشکی مغزش قد نمیداد بفهمد من چی میگم

همیشه سالها از بقیه جلوتر فکر میکنم

شاید هم پسری ازاینده هستم

قق ق ق ق ق ق ق

جالبه


نظرات 1 + ارسال نظر
قره بالا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1402 ساعت 10:26 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

پسری از آینده

ق ق ق ق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد