آقای تابستان

آقای تابستان

برجستگیهای روزانه
آقای تابستان

آقای تابستان

برجستگیهای روزانه

ماشین زمان عشقی

س یه زمانی باهم در ارتباط بودیم سال آخر دانشگاه

ق ق ق

یه نفر قبل من مزاحم شده بود منم شماره رو کش رفتم و مخشو زدم

چند سالی در ارتباط لانگ بودیم

یه بار اون اومد و چون موبایل نداشتیم نتونستم پیداش کنم

منم یه باررفتم سر کوچه شون

یه دروغگوی ماهر

ولی دروغاش بخاطر علاقش بود

یه دختر ریزه میزه کوچول موچل لاغر مردنی که الان دیگه از اون روزاش خیلی دوره و داف پلنگی شده براش

هی تو روبیکا پیام میداد

منم نمیدونستم کیه

تقریبا 5 دی یا این حدود بود

باز پیداش شد و بعد اینکه یقین کرد منم خودشو شناسوند و چسناله و اشک تمساح

هیچوقت علاقه زنها را باور نداشته ام

مثل گربه سیاهن

رو ندهی میان دنبالت

رو بدهی پر رو میشن و دنبال اینن که چون با اون هستی حتما با خیلی های دیگه هستی

الغرض عکسشو گرفتم و دیدم

هلویی شده است برای خودش

ولی بازم مینالد که عاشق من است ولمون کن بابا

من یه بار عاشق شدم و دیدم عشق پشیزی ارزشندارد

ارتباط همه جا به منفعت یا لذت کسی بستگی دارد.

دیشب میگه برام سلفی بگیر

تو تاریکی شب یکی براش فرستادم

ولی اون عکس خودشو نصفه نیمه بدون قیافه فرستاد و پاکید

خیلی بهم برخورد

اینکه خودت بیایی و بخواهی دوباره خاطرات قبل را بخیه بزنی

و اعتماد نداشته باشی

برامم مهم نیس باشه یا نباشه

چون من هر جوره سرم گرمه

یا مشغول کارم

یا فیلم

یا دنبال گشتن خرید کفش یالباسی که دلم میخواد

نسرین میگه بیا شهین بدم باخودت ببر

ق

ق

ق

ق

همشون میگن من مغرور و جدی ام و یکدنده

خوب همینه دیگه جاغان باغش

من یه مذکرم

اخلاقم به هورمونهام بستگی دارد.

ولی س میگه با اینکه قیافه ات 180 درجه فرق کرده ولی دلت نرمه مثه قبل

با همین دل نرمم درهم پیچدمش

ولی چرت میگه باز


نظرات 3 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 03:56 ب.ظ

کافر همه را به کیش خود پندارد.از اون لحاظ که بخوام وقت بذارم و یه وب رو بخونم ،مسلما باید از مطالب نویسنده و شخصیتش خوشم بیاد که در مورد شما و این همه غرور چنین نشد

قرار هم نیس کسی خوشش بیاد
خوشحالم ک اینقد عاقلی و عاقلانه نظر میدی

مریم پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 02:08 ب.ظ

خیلی به خودت مینازی ،بپا

منم بچه بودم زنگ درها رو میزدم در میرفتم

قره بالا دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1402 ساعت 07:12 ب.ظ http://Eccedentesiast33.blogsky.com

بابا مگه زنا چه هیزم تری بهتون فروختن ؟


خب الان به نظرتون من همسرم رو‌ دوست ندارم ؟
خیلی صفر و یکی

هیچ دوست داشتنی در کار نیست
تایید رفتار متقابل به دلایل همسود . مشترک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد