آقای تابستان

آقای تابستان

برجستگیهای روزانه
آقای تابستان

آقای تابستان

برجستگیهای روزانه

من در سرزمین ایکس

دیروز حالم گرفته بود کشیدم کنار خیابون ماشینو خاموش کردم   شیشه رو دادم بالا گوشی رو هم گذاشتم کنار سکوت خالص چه لذتی داشت

تا دو ساعت کنار پل روگذر موندم دیدم ساعت 6.5 شد روشن کردم رفتم طرف داروخانه چای جور کردیم و یه لیوان بیشتر مزه نداد

دوست داشتم نسکافه ای پیدا میکردم حال خرید نداشتم.

از ماشین که پیاده شدم اسمونو رصد میکردم بالاخره بعد از سالها فهمیدم این صورت فلکی ثور چشش کجاست

میگن وقتی این ستاره دیده بشه فراوانی بارندگی و برکت و احیا دریاچه ارومیه یا اورمیه اتفاق خواهد افتاد

فعلا که چشش خاموش بود.

زرافه را صدا میزنم و میرم تو ایکس فعلی

همه دخترا مینالن البته نه در زیر یار بلکه از اینکه

حیف نیس به این خوشگلی تو خونه بمونم

مرد فقط میک لاو با حوصله

وای عجیب هورنی شدم کسی نیس

با این پاستا چی میچسبه

رنگ موم بهم میاد

پس چرا هیچ پسری ازم خواستگاری نمیکنه

و

.

.

.

انگاری اونی که بلاک میکنه پاچه میگره قیافه میگیره جنیفر لوپزه

خو عنتر به خاطر اخلاق عنته

وقتی ن شماره میگیری

نه دایرکت جواب میدی

دنبال ....

الله اکبر هاااااااااااااااااااااااااااااااا

خوبه که خواب شب هست

وقتی میخوابی همه غم و غصه هات میشینن بالا سرت تا باز صبر یقه تو بگیرن

اینقد باشعورن

جاشونو نیدن به مابوس و بختک

تا دهنت به فاک بره

نظرات 1 + ارسال نظر
قره بالا دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 02:49 ب.ظ

من پاچه می‌گرفتم ( دور از جون خودم ) ولی گرفتنم

دختر خوبی باش
اون تپل تو تپل
دو تپل در یک جغرافیا نگنجن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد