آقای تابستان

آقای تابستان

برجستگیهای روزانه
آقای تابستان

آقای تابستان

برجستگیهای روزانه

ازدواج اشتباه

• ازدواج اشتباهه اگه :

اگه هنوز به فرد قبلی زندگیت فکر میکنی و برای التیام حال روحیت ازدواج میکنی
اگه بخاطر فشار خانوادت ازدواج میکنی
اگه صرفا بخاطر رفع نیاز جنسی ازدواج میکنی
اگه بخاطر چشم و هم چشمی و رقابت ازدواج میکنی
اگه فقط بخاطر مستقل شدن و آزادی و رهایی از خانوادت ازدواج میکنی
اگه فقط بخاطر لجبازی با خانوادت ات ازدواج میکنی
اگر فقط بخاطر احساس گناه و ترحم ازدواج میکنی.

نظرات 3 + ارسال نظر
ریزه میزه دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 08:47 ق.ظ https://manrabekhan.blogsky.com/

سلام اقا فرهاد
پستهای این چند روزه تون خوندم. اون پست ی که در مورد هر چه بهش فکر کنی چه منفی و چه مثبت، بهت بر می گرده تا منفی هات اصلاح کنی رو دوست داشتم، حیف نمی شد کامنت داد. انگار کامنتش رو بسته بودین.

لینک رو بفرستید
چون نهایت نظری رو تایید نکنم
وگرنه باید باز باشه

قره بالا شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 07:16 ب.ظ

تشبیه جالبی کردین
خوشمان آمد


بابا دا بو‌ حد ده یوخ کی آخی

من فردی بی ذوق بودم
ولیکن مدتی با قره بالا نشستم
کمال قره بالا در من اثر کرد
وگرنه من همانم که هستم

قره بالا شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 12:26 ق.ظ

پست های یه ماه رو تو یه روز میذارین کلا؟؟؟

اگه اجازه می‌دین به این یکی حسودیم نشد

عادتمه قره بالا
انگار مثه بارون روی شیشه ماشین باید برف پاک کن بزنم دیدم بهتر شه
اینا رو هم یهوویی مغزم بالا میاره
و باید بذارمش یه طرف
تا نگنده بزنندش نمک
حسودی نکنی؟؟؟؟
اونوقت بابد شک کرد بهت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد