آقای تابستان

آقای تابستان

برجستگیهای روزانه
آقای تابستان

آقای تابستان

برجستگیهای روزانه

پرنسس

یک دختر در جمع باید «ظریف» رفتار کند.
- نباید صدای شما صدایی باشد که خیلی شنیده می شود.
- نباید پا یه پای پسران شوخی کنید.
- نباید پا به پای پسران مشروب بخورید.
- راجع به مسائل جنسی، بی پرده حرف نزنید. ولو به شوخی.
- با چند نفر نرقصید.
- در جمع به پسری توجهات ویژه نشان ندهید.
- دختری که «زیاد» سیگار و قلیان می کشد برای مردان جذاب نیست.
- به مردان امر و نهی نکنید.
- داد نزنید و صدای تان را بلند نکنید.
- روبوسی های تان حتی با زنان، ملچ ملوچی نباشد.

نظرات 4 + ارسال نظر
نسیم سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 02:33 ق.ظ http://mahinoghree.blogfa.com

من تو جمع عین همسترم که گوشه دیوار گیرش انداختن.
تو مجازی زبونم درازه.

من یه قفس بازی دارم
یه همستر شیطون کم داره

شادی دوشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 10:38 ب.ظ http://Manrabekhan.blogsky.com

والا همه اینا که گفتی من توی زندگی م در همه جا انجام دادم. اما بیشتر شبیه رفتار یه ادم هست که بخواد پاچه بگیره و از خودش قهر هست و اصلا هم جلب توجه هیچ مردی رو نمی کنه. حداقل در مورد من اینطور بود.
تا اونجا مه دیدم دخترای سر زبون دار لیشتر طرفدار دارن. تا ما بی زبونهای ساکت و اروم با یه لبخند ملیح که اهل هیچی نیستیم.

اینا نبایده
باید دیگه هم داره
لوندی و زنانگی است
بیشتر طرف دار داشتن با پیشنهاد مناسب گرفتن هم فرق داره
من تو کل دخترا و زنای اطرافم
فقط بهار و پریسا را میشناسم که لوندی و زنانگی دارن
بقیه عین ماست
فکر میکنن حجب و حیا همون جذابیته
حجب و حیا جذب کننده هست
ولی بدون لحن و رفتار مناسب کار عقیم میمونه

نسیم دوشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 01:01 ق.ظ http://mahinoghree.blogfa.com

یعنی من دختر ظریفیم؟ بهم نمیاد.

یعنی همه اینا رو شما داری؟
رعایت میکنی؟؟

سمیرا یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 04:31 ب.ظ

طرز رفتار در جمع های خاص پارتی گونه رو توضیح دادید، جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد