آقای تابستان

آقای تابستان

برجستگیهای روزانه
آقای تابستان

آقای تابستان

برجستگیهای روزانه

انجیر

به یکی میگن با انجیر جمله بساز

میگه

اگه آدم باشی زن جیرت میاد

اگه ادم نباشی عن جیرت میاد

 قبل عید که تنهایی داشتم برای خودم تو بازار سومسیدین(بازارگردی) میکردم

بوی نخود بو داده(الکی میگم یه چیز دیگه بود اسمشو نمیارم)منو کشوند رفتم انجیر گرفتم

دیشب خیسوندم

گذاشتم یخچال

اووووف

اب کشیده درشت شده فک کنم راحت سایز 85 بشه یه لپی ادمو خفه نکنه

الان برش داشتم

چه ابی انداخته

چه طعمی گذاشته

ژوووووووون

ابش از خودش خوشمزه تر شده

انجیر رو میگم

12 تان

با ظرف که میکشم سرم احساس چوپانیو دارم که کنار گوسفنداش داره دوغ مینوشه

ع سگم نیس

کوشششش

لعنتی بازم رفته با بزغاله ها میرقصه

کوچیک که بودیم میرفتیم تابستون سر کوچه انجیر شربتی میفروختیم

سه تاش 2.5 تومن با یک لیوان شربت شیرینش

ولی عجب مزه ای گرفته

بدون شکر

لامصب دوتاشو نمیشه یکجا خورد

بزن بریم پای چارت ارز دیجیتال تا امشب چی تور کنیم

نظرات 2 + ارسال نظر
شادی سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 12:48 ق.ظ http://Manrabekhan.blogsky.com

:) موفق باشی فرهاد جان

اون جان رو اون ته اضافه کردم که با خودت بگی، اون جانش برای چی بود؟

کمی هم تحلیل یاد بگیری خوبه به نظرم.

مرسی
قبلا از پشتوتن یه چیزای یاد میگرفتم
الان پینترست و خارجیان

شادی دوشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 10:36 ب.ظ http://Manrabekhan.blogsky.com

استاد ارز دیجیتالت کی بوده؟
ازش راضی هستی. یا خودت یاد گرفتی

چون سال 99 با توصیه بقیه بگا رفتم
از همون موقع حرفاشونو شنیدم
ولی معامله نکردم
ب قول یارو گفتنی استادم تجربیاتم بود
چون اینجا به درد کسی نمیخوره نمیشه وراجی کرد
راضی بودنشو که از تجربیات خودم راضی ام
ولی از توصیه بقیه ضرر کردم
الانم 10 پنجره جلوم بازه که روندشون می بینم
مهم نیست بازار نزولیه یا صعودی
اگه پای سیستم باشم
با ده تومن هفته ای 5 تومن میشه سود کرد
ولی خوب نمیشه
شب به شب میتونم
و روزم اگه داشته باشم چک میکنم
سود میکنه
میفروشم میره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد