آقای تابستان

برجستگیهای روزانه

آقای تابستان

برجستگیهای روزانه

تذکره النجباء

یه زمانی وقتی دانشجو بودم

پسرخاله ها اومدن خونه ما

نمیدونم چن نفر بودن

پفک بزرگی هم خریده بودند

خوردیم

پاشدم

دستمال کاغذی اوردم گرفتم دست و دهانشان را پاک کنند

تعجب کرده بود بزرگه

گفت اوه اوه کیشدان کیشدان

پسرخاله با کلاس میشود.

چن روز پیش یادم نیس کجا رفتم

اداره بود

نه

فروشگاه از این جدیدا

جمعه بود

اره

خانمه پاشد

با احترام

با دو دستش کارت رو طرف من گرفت

من شرمنده که بخاطر من (مشتری)این قدر اذیت میشود و با احترام میپذیرد و بدرقه میکند.

الغرض

احساس ارزشمندی کردن همینه که خودتو در جایگاه یک غریبه یا مشتری پذیرا باشی

احترام کنی

و کارهای خوب براش بکنی

نه که بهترین وسایل و لباسها و ظروف و ...

باشه برای روزی که مهمان میاد یا مهمونی میری

اگه این احساس ارزشمندی مداوم باشد باعث عزت نفس و بالندگی درونی میشود.

نظرات 2 + ارسال نظر
شادی دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1403 ساعت 07:20 ب.ظ http://Manrabekhan.blogsky.com

دوستم با چنگال پفک می خورد. حیلی تمیز و شیک. من بعد پفک دستام رو می شورم

با چنگال پفک کوبیده؟؟!!!
عب نداره اینم یه جور کبابه دا

قره بالا دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1403 ساعت 02:14 ب.ظ

جمله آخر عالی

یعنی جز من آدم دیگه ای هم هست بعد خوردن پفک دستش رو با دستمال پاک کنه؟
خدایا شکرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد