آقای تابستان

آقای تابستان

یک جو تمرکز بهتر است از هزار جور تخصص
آقای تابستان

آقای تابستان

یک جو تمرکز بهتر است از هزار جور تخصص

زدیم ضربتی دیگر

رقابت و زیر اب زنی همواره جزیی جدا نشدنی در مراودات اجتماعی هست،صرف آدم خوب یا متخصص بودن دلیلی نمیشود که رقیبی وجود نداشته باشد یا تهمت و افترا یا بدگویی پشت سر کسی وجود نداشته باشد.

بعد از فهمیدن ناروهایی به اصطلاح دوستان که همواره با پوستین گوسفند حضور داشتند و با کمک رامین و محمد توانستیم دار و دسته مهرداد و بابک و عیسی و وحید را بتارانیم و حس خیلی خوبیه که وسط معرکه پاشی و اوضاع را به نفع خودت پیش ببری

علیرغم اینکه باعث ازدواج مهرداد و آشنا شدنش با زنش من بودم ولی مرتیکه بعد این قضیه بصورت پنهانی هر خدعه ای داشته بکار بسته تا مانع از دیده شدن من و ترقی در مسیر شغلی و اجتماعی شود.

منم ک ظاهرا چاره ای جز صبر و مدارا نداشتم

ولی حالا که از اسفند ماه چرخ گردون اونا رو زمین زد و از همه موقعیتهایی که داشتند پایین کشیدیم

در یک اقدام دیگر برای کاری که زمان آنها تنها با 2 میلیون انجام میشد 15 میلیون هزینه کردم و بزودی ورقهای دیگری نیز رو خواهیم کرد و اگر موقعیتی دست دهد بلا شک و بدون اغماض قلع و قم خواهند شد.

اینکه این حجم از بدخواهیها و فریب کاریها و سنگ اندازیها و بدگویی ها چرا با همدستی و تبانی باهم اجرا شد هنوز هم برام مبهمه

ولی چه کسی جبران عمر هدر رفته 10 سال مرا خواهد کرد جز دیدن دریوزگی و از بین رفتن آنها

نظرات 1 + ارسال نظر
شادی پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1403 ساعت 07:59 ب.ظ http://Manrabekhan.blogsky.com

سلام
متن کوتاهی بود نسبت به ده سالی که بر شما گذشت.
من تازه در این سن متوجه شدم که اطرافیانی که انتخاب می کنیم در اطراف ما باشن، چقدر در تغییر سرنوشت ما موثر هستن.
خوشبخت و عاقبت بخیر باشین

روی زمین فقط سگ هست که به بهای جان خودش از انسان یا صاحبش مراقبت میکند
بقیه مخلوقات مثه گربه هستند
مراقب نباشی زخمی ات میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد