آقای تابستان

آقای تابستان

یک جو تمرکز بهتر است از هزار جور تخصص
آقای تابستان

آقای تابستان

یک جو تمرکز بهتر است از هزار جور تخصص

هم گرده هم قلمبه اسمشو میذارم هلووو

الان که نون گرفته بودم میومدم

سر میدون

یه دختر با مانتو گلبهی و شلوار مشکی کنار خیابون داشت میرفت

چقد دلم رف براش

قدش 150

دور کمرش اگه دستامو حلقه میکردم بازم نمیرسید به همدیگه

چقد خوشم شد

اووووووووم

اصن بدون لباس چندش میشه تصورش کنم

انقده دلمو قلقلک داد

گرد و قلمبه

اصن رانهاش ازبس تپل بود همش بهمدیگه میمالید

ن جلف بود

نه موهاش باز بود

نه زننده

فقط قند تو دلم آب شد

حیف نشد زیاد نگاش کنم

نظرات 3 + ارسال نظر
قره بالا دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 07:25 ب.ظ

یوخ چخمیپ

چکارت کنم؟ایندی

قره بالا دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 07:00 ق.ظ

اوتان

الحمدلله
دارخمان چیخیبدی ایله بی

شادی یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 11:29 ب.ظ http://Manrabekhan.blogsky.com

:/ عجیبی واقعا. اخه کی از زن تپل خوشش میاد.
توی تمام عمرم که تپل بودم هر کی بهم رسید گفت لاغر کن.

وای شادی
اینقد جذاب بود تو اون لباس
اصن نمیتونم توضیح بدم
گرد و قلمبه فقط کمر و تا زانو
بقیه چاق ب نظر نمیومد
اونا بد سلیقه بودن
مگه چقدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد