آقای تابستان

آقای تابستان

یک جو تمرکز بهتر است از هزار جور تخصص
آقای تابستان

آقای تابستان

یک جو تمرکز بهتر است از هزار جور تخصص

کرم صورت سفید کننده

طاهره یه چیزی دستش گرفته و داره تاب میده

منم مشغول گوشی و حرف زدنم

میاد سمت من

مکالمه رو تموم میکنم

میگم طاهره این چیه

-این کرم سفید کننده است

بوی شیر خر میده

--چی بوی ک یر خر

-فرهاد خیلی بیشعوری

--چیه دستت گرفتی خودت میگی چیز خر

-آقاجان شیر شیر

--خوب پیری دیگه وقتی دندون نداشته باشی همشون یه جور تلفظ میشن

-میخواستم بزنم صورتم ولی چندش شد میخوام برش گردونم

-شیر خر رو میخواستی بمالی صورتت

--گم شو دیگه من برم سمیرا رو پیدا کنم اینو پس بدم

-خوب میخوای پوستت لیفت شه روشن شه تپل شه از من بپرس(مثه کیوسکهای شهرداری تهران)خخ

--سمیرا

--سمیرا

--کجایی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد